Party, bio & träning

Mors
. har haft en bra helg. gårdagen var lite stillsam på dagen. men sen blev det lite shaka loss på kvällen, och sedan Stardust & godis med Jossan :) det var mysigt och bra.
Sen när jag kom hem vare lite mer party, fast vi kollade mest på VaranTv, skrattade och sen sov

Idag har jag pluggat, skrivit läslogg till Tristan och Isolde, lite småklurigt men det gick bra :) . Ska träna tumbling idag med Linköping också. hoppas det går bra :D känns väl helt okej nu iaf.

mamma och pappa kom hem nyss också :) skönt med lite folk som städar så slipper jag det ;]
förövrigt har jag kommit på att scones är väldigt gott. min nya last ;O

image338
jag, mina syskon & Andrea shakade loss som bäst till gamla goda partylåtar från 90-talet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback