Servering och nåt som liknar gröt

Hello Hey !
Måndagseftermiddag
. har haft servering i skolan idag, första dagen :). det gick bra! hade bara ett bord så det var lugnt. Det är en skön grupp ändå, så det känns bra ! Ska vara i Kroken imorn - själv.
Fick läxa i serveringen direkt :( om service, så det har jag läst lite om i våran stora bok.

Gjorde äggröra åt Malin nyss, det var intressant. har aldrig gjort precis som det står i receptet, så nu när jag gjorde det såg det ut som gröt. så det var lite skojigt, men tydligen ska den se ut så. Den var god, så vad spelar det för roll då ? :P

Träning sen vid halv sex :D ska hoppa lite trampett och köra frivolt delad på mattan.. ska bli skojsigt, hoppas jag :D trampett är ju kul nu när jag ställer min 1½skruv ! :P

image336

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygging där. Älskar håret BTW

Postat av: maria

tack min sötis :)

2007-10-08 @ 20:56:09
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback