fika kväll & regnpromenad

Lördag!
hade en väldans trevlig kväll igår med Charlie, My & Marcus. vi fikade på Fräcka och spådde varandra med kort som var förvånansvärt sanningenliga. sen gick vi och crasha på gympan- pratade,brottades osv. skojigt att träffa dom igen!
kom bara att tänka på en konversation med marcus igår som tyder på att marcus är lite knäpp ;].
.. vi pratar om olika drinkar, jag sa innan att jag testat Margaritha med jordgubb..
- och så cosmopolitan
- vadå? tidningen är den bra?
- nej , asså en drink som heter det
- jaha.. har inte nya veckorevyn kommit nu också?

ja, nåt i den stilen var det. FYI
när det var dags för hemgång efter bussresan regnade det, det var myys att gå i regnet med Mp3 & paraply :O


idag ska jag träffa Elin & Jossan :D vi ska röra oss ner mot stan hoppas jag. är köpsugen. såhär i skoltider är man inte ens inne på stan under vardagarna ju. sen vet jag inte riktigt vad vi hittar på, nåt bra, säkerligen.  jag vill leka med elins systemkamera (A)

nu ska jag göra frukost & dricka kaffe - mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback