Pigg onsdag? mamma !

Halva onsdagen avklarad. typ, kanske. Ganska pigg för att det är Onsdag, brukar vara seg, men icke :D så jag är glad. det kanske beror på att jag åt fisk till lunch, då blir man ju smart & mår bra & sånt ; ]

Träning kl.18-20:30, ska gå aasbra idag ! sen vet jag inte, är ju ledig imorn, men ska nog inte göra nåt efter, är nog trött då. Elin undrade om Bio, men det bli så stressigt : / synd. Mamma kommer ju hem ikväll, så det blir ju lite ta igen tid med henne iaf :) saknar henne lite faktiskt. uppskattar hennes arbete här hemma mycket mer nu ! nu får jag göra allt ;P

image325
fick reda på att vi har en vecka kvar på praktiken, på Bacchus. haha pinsamt. orka gå dit igen (A) .

träffa Jossan på vägen hem :D jag babblade dömycket, haha <3
 image326
utomlands igen, snart?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hänger gärna med utomlands


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback