Shopping = lycka ? ibland iaf..

tjenis penis, idag är det Fredis. alltså fredag, "hejhej nörd". haha.  sitter i datasalen med Catrin, hon fixar sin datakunskap med Anders, den väligt saknade läraren ; ) . börjar med indv. val kl.13:20, har haft rast sen kl.10:40 - kul. veerkligen :P men jag har min nya tröja på mig idag, så jag är glad :D

fast tröjan är i gråa nyanser istället för brunt & vitt. I love

väldgigt länge sen dagens nu !

Dagens...

* klädsel - blå stuprör, stickad tröja H&M
* frisyr - upsatt i en ruffsig knut
* bästa - fredag!
* sämsta - matten!
* roliga - ny tröja :D
* frukost - massa frukt i yoghurt + macka & kaffe, underbart
* ajaj - träningsvärken i armarna
* vill ha - massa sköna tröjor att gosa  i
*saknar - Elin & Josefin! Charlie också

det var väl det jag kom på såhär på direkten. ha en skön fredag


Kommentarer
Postat av: Linn

Det var en grymt snygg tröja du hittat Marre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback