träning och braiga dagar

godmorgon. ska träna i linköping idag, det är därför jag är uppe så tidigt :( ska hoppa lite trampett i gropen :P hoppas bara att några kommer, känns helt förvirrat. och jag är arg på Malin!

Gårdagen var en riktigt bra dag. jag övningskörde för första gången - gick riktigt bra, inte alls så farligt som jag trodde de skulle vara.
sedan så träffade jag Elin, Jossan & Christin på stan, så strövade vi omkring där i X antal timmar och hade trevlans. sen på kvällen hade vi myspyskväll i Elins brorsas lägenhet (han var inte där) vi gjorde egen pizza & åt annat gott, och såg på Pans Labyrint,-helt okej. kvällen var super :D

nähe, nu ska jag kolla till mitt kokande ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback