It's a good thing

HEEEJ HEEJ !  ja, idag är det lördag. nu är det helg! känns riktigt skönt att få vila lite & inte tänka på skola ett litet tag.

Helgen började väldigt bra igår, med födelsedagsfirande för Jossan! vi gjorde mat, pratade och hade supermys! :D så skönt att vara med er, saknar att inte ses alla 3 så ofta! <3

Idag ska jag umgås med Malin. har inte gjort det på jättelänge konstaterade vi vid frukosten idag. vi har gått om varandra hela veckan och gjort saker på annat håll. men det blir ju så.

köpte förövrigt 2 tröjor/klänningar igår. en röd/rosa tubklänning på VeroModa och en blå tshirt/klänning från Åhléns :) finfint. nu har jag bara 18 andra saker jag vill köpa. hääärligt.. ; /
men mitt nya bankkort fungerar iaf. mastercard och grejer ;P det enda jobbiga är att det är ny kod. jag som gillade min gamla så mycket. känns trist att lämna den. men men, ibland måste man göra avsked.

Så det viktigaste till sist!
GRATTIS JOSSAN PÅ 16 ÅRSDAGEN. HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG! ÄLSKAR DEJ VERKLIGEN, DU ÄR BÄST.

Kommentarer
Postat av: jossan

tack älskling! DU är bäst :D

2008-04-12 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback