COUNTRYT

HEEELLLUUU. Redan torsdag & imorn är det Fredag :D YAY. Idag var det första dan vi hade öppet i Storköket där eleverna kommer och käkar lunch =) jag var på Köttstationen och är där hela veckan & idag har jag gjort en miljard nötfärsbiffar med sås & klyftpotatis ! damn vad jag har jobbat :O känner mig som en riktig kock nästan ;O (eller säger man kockerska? nä det låter för fult, jag vill va kock:] ) . Imorn blir det förhoppningsvis inte lika hektiskt, vill sluta tidigt!

& på tal om att sluta tidigt så är det för att jag, Markus & Andrea imorn åker ner till landet direkt efter skolan :D ! ska bli sååå skönt, har inte varit där på hela sommarn !! Sen på Lördan kommer Malin ner också eftersom hon jobbar. jag längtar efter Fiske, svampplockning & annat som hör Landet till ; ] 

Ikväll åker jag in till stan & tillbringar natten där hos Ellie, så jag slippe cykla till skolan imornbitti =) CIAO



Kommentarer
Postat av: carolina

ja, svampplockning är så mys! skogen är bra, men jag skulle nog aldrig klara av att bo på landet, haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback