Week end

Helg!  japp helgen har nu varit & den har flugit förbi med skoj & stoj. I Fredags blev det fest med Ellie & Linn först. vi var hemma hos Ellie & hade det allmänt roligt! sen gick vi in mot folkmassorna i staden & besökte folk, öltält & "toaletterna" , det är alltid kul att göra lite annorlunda saker, det är ju bara 1 helg om året vi har såhär mycket folk i norrköping trots allt ;) . Runt tolvsnåret stötte vi på Marcus, Christer, Jakob m.fl som skulle till Hugo! Jag hakade på då Ellie & Linn kände för annat och gick ner mot Hugo & möttes av en J*vligt lång kö! Men , vi ställde oss där ändå. ju längre fram i kön vi kom, ju mer kände jag mig som en packad sill. ett tag kunde jag verkligen inte röra mig. alls. När det var 5 meter kvar till ingången  & vi hade stått där en timme orkade jag inte mer, utan joinade Ellinor hem för sovning. Det var en bra & lyckad kväll allt som allt :D

Igår, Lördag så vaknade jag upp hos Ellie <3. sen rörde jag mig mot stan & träffade Hejpuss  som jag inte sett på hela veckan, trots att vi bor under samma tak! Om man bortser från att vi bråkade 2/3 av tiden vi umgicks var det en bra eftermiddag =) . På kvällen var det dags för den efterlängtade kräftskivan hos Elin iaf! :D det var jättetjusigt uppdukat, & kräftorna smakade toppen ! Det belv en riktigt skojig kväll med polaroid pictures, dans & Sång!



Kommentarer
Postat av: carolina

mums för kräftor! synd att det tar sådan satans tid att pilla ut det goda ;)

Postat av: Elin

Vilken bra helg du verkar ha haft. Söt du är förresten

2008-08-24 @ 19:25:00
URL: http://hejhoppelin.blogg.se/
Postat av: Maria

Elin: ja, den har varit toppen!

2008-08-24 @ 20:41:40
URL: http://mochan.blogg.se/
Postat av: carolina

föressten, coolt med polaroid-bidler. har jag inte sett till på år och dar! men det är ju så kul! :D

2008-08-25 @ 13:13:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback