dagen då man får!

Godkväll. har inte så mycket att säga egentligen. JO, en himla dag afylld med både bra och dåliga saker. mest dåliga kanske. nej jag vet inte. glömt min mobil X antal gånger iaf! jisses.

FETTISdagen idag. självklart var jag duktig och bakade egna semlor. åt en nyligen & de vart inte så pjåkiga :) jag menar är det nån gång man ska äta semla är de väl idag? även om jag är emot alla dessa bakelse-dagar. men man klarar ju inte av den feta blandningen av bröd & grädde mer än ett par ggr / år.


Imorn äre idrott på morgonen , som vanligt. jobbigt : / . Inatt / ikväll kommer Malin hem från London :) skojigt skojigt. ryktena går att hon har shoppat MASSOR därnere. avundsjuka big time, då jag endast får gå  i Norrköping smala utbud av affärer. hrmf!

om en vecka är jag i Egypten. yay!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har inte fått en ända semla :( Ses vi snart? Miss U like crazy

Jag kommer sakna dig när du åker. Glöm inte vykort

Postat av: Maria

stackars dig :( du kan få en av mig :D ja, vi måste ses snart. när?

kommer sakna dej med bajsis. vykort ska de bli!

2008-02-06 @ 13:23:54
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback