not that, nor that

Hej! träningshelgen är över och nu är det måndag igen. En annorlunda måndag, äntligen är praktiken över och jag är tillbaks i skol-restaurangen! Är inte så överdivet trött som jag trodde jag skulle vara efter denna helg. Mår väl lite sisådär iaf. men jag har Egypten i tankarna - 8 dagar kvar tills vi åker.  4 skoldagar kvar bara!

Vet inte vad jag ska säga. finns massor jag behöver skrika ut men bloggen är verkligen inte det lämpliga stället, det finns nog inget ställe som är lämpligt faktiskt. '

för övrigt börjar 18-årsdagen närma sig med storsteg och jag vet inte om jag känner glädje eller rädsla över dagen. lite av båda tror jag.



let me drown in you

Kommentarer
Postat av: Någon du går på bio med..

Skrik till mig?

2008-02-04 @ 21:42:38
Postat av: J

och på mig? :)

2008-02-07 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback