det svåra & jobbiga

NEJ NEJ NEJ

inte skola igen. nej. jag vill inte. nej det vill jag inte. kunde inte allt bara vara ett stort fint lov? fast visst liite skönt ska de bli att komma igång med rutinerna igen. & främst av allt gymnastiken! usch för att bara jogga & köra styrka. blä. gymnastik ska de vara.
aja. jag är så bitter mot allt. det är inte bra. har ju trots allt en 18:års dag att se fram(?) emot. vet inte ens om jag ser fram emot det. jag vill inte bli stor, vill inte vara vuxen & 18 år är ett steg mot vuxenheten. bara för det ska jag vara ännu mer barnslig än tidigare. bra plan!

jag vill iaf tacka mina vänner för att ni göra det svåra lite lättare.

 

Kommentarer
Postat av: Marcus

seriöst Maria, det här är illa - Två negativa inlägg i rad! Du börjar bli lik en annan surpuppa jag känner.

Postat av: Maria

Marcus: förlåt, men jag vill så gärna vara som den där andra surpuppan du känner ;)

2008-01-09 @ 13:34:23
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback