lite trist lite hängigt

Allas blogginlägg idag handlar om att det är nytt år. jag börjar bli trött på't. men det är ju faktiskt nytt år så det kanske är oundvilkigt att inte prata om det..
Huromshelst så var Nyårsaftonen bra med middag och sådant trevligt hemma hos Marcus först med omtyckta personer. sen förde vi oss till Hansson & spenderade sedan större delen av natten i Jaccuzin (jag stavar jacuzzi anorlunda varje gång jag skriver det)det var bra, jag var glad. . dagen efter (idag alltså) mådde vi alla som vi förtjänade. förutom jag då, för jag förtjänade ju att må toppen...

Imorn vet jag inte. jag vet ingenting. jag vill ingenting. fan asså. jag är depp tror jag. eller jag vet inte. kanske bara vill klaga lite. allt är så fucked upp med mig, med alla. kunde inte alla vara lite mer normala? eller är vi kanske redan för normala och behöver ruska om oss lite och bli lite mer galna ? jag tror på det sista. jag ska bli galen. okej inte på ett psykiskt stört sett men ni förstår nog.

Nyårslöften: inga

image371

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag borde nog bli mer normal


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback