mystiskt & så

En vecka till i skolan. inte helt klar än dock, men jag har slutat för dagen, och ska snart möta HejPuss och käka lunch. mmm, lunch, jag är hungrig. sen vet jag inte vad vi gör, kanaske lite stan. sen är jag tränare ett tag & så hämtar min far upp mig & så är jag hemma. ja, det är min dag.

solen skiner, det behövs ibland, speciellt i tider som dessa.
hemskt, jag gillar't inte. men jag försöker , jag hoppas det ska gå. men bryr jag mig om vilket egentligen ? 

Utomlands vill jag, eller till fjällen. men det blir säkert inget av det.  




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt det skulle vara att flyta omkring i en pool och dricka drinkar. Kanske äta en glass också! Jag tycker att vi åker utomlands så fort Jossan får

Postat av: maria

det tycker jag med! It's a deal

2008-01-18 @ 18:47:02
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback