tråkigt trist och... alldeles underbart

Hallå & Hej. Idag är det Söndag & helgen har flugit förbi med en väldig fart som alltid. jag har haft en bra helg, men lite lugnt, lite shopping, lite underbart & lite träning. en bra blandning.
Träningen idag i Linköping gick förträffligt. körde Dubbel-pik½ för första gången! :D var jätte kul. och Alice körde Tzucka, askul! blev superglad för henne.  För Fillan & Anna gick de med bra! kulkul.

Men det bästa med helgen var nog något jag & Malin gjorde i Lördag förmiddags. . vi bokade en resa till Egypten! :D  så den 12 februari drar jag & malin upp till Arlanda för att flyga till El Gouna och stanna i en vecka. Kan inte beskriva hur underbart skönt & kul det ska bli att slippa bajs-sverige i en vecka (förlåt ni som måste va kvar här men jag måste säga't). 


El Gouna

Kommentarer
Postat av: Jakob

nice med egypten ;O

Postat av: christine

ooh så orättvist ! ;D

2008-01-26 @ 13:33:47
URL: http://christineringborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback