det är förbi nu =)

min ensamhet lider mot sitt slut nu ! det har varit en rätt bra vecka. mycket jobb .. men även hunnit med en hel del mys också. bland annat med Ellinor, Elin , Jossan m.fl =) 
De första nätterna hade jag galet svårt att sova men i takt med att dagarna fick blev det också lättare, och jag blev mindre rädd :P sen i fredags så kom malin hem från landet &då sov jag den bästa natten på länge :D <3 .. men sen sov hon borta i natt igen :( men jag sov faktiskt rätt bra :O .. kanke beror det på att jag inte varit tvungen att gå upp kl.6.

I Fredags blev det grill & Mys med Elin & Jossan. + lite fler :D det var väldigt trevligt och skönt att sitta ute i den varma sommaren.  På lördagen blev de rätt lugnt. stan & träffa Ellies Simorn :) och sen har vi fått styrkeschemat från gympan nu så jag körde det! väldigt jobbigt var det. men det känns ju bra  :D

snart börjar en ny jobbvecka & jag är laddad...

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback