ensamheter

hej & hå. var väldigt länge sen jag orkade trycka ner ett par rader på bloggen. det ursäktar jag. men å andra sidan är det ju inte många som uppdaterar såhär på sommaren. man är antingen upptagen med att roa sig eller oroa sig för skolans början, eller så jobbar man för fullt. jag gör nog det sistnämnda om jag ska vara ärlig. Roar mig med emellanåt förstås =)

Ja jusst det, till rubriken då. jag är ensam hemma den här veckan. helt ensam, ingen Malin, ingen mamma , ingen pappa , & ingen Markus heller för den delen ; / .  De har åkt ner till landet för att maximalt kunna nyttja det underbara vädret den här veckan med bad, sol & allmänt mys hela tiden. Det är tur att jag aldrig blir avundsjuk, för annars skulle jag säkert vara det nu! ..

ensamheten har gjort att min sömn fått ta lite stryk då mörkrädd är något som stämmer in på mig. men nu är det bara 2 jobbdagar kvar den här veckan, ikväll & imorn dag. och kl.14:30 på Imorn är jag ledig ! :D I helgen vankas det tjejkväll med Elin & Jossan och massa annat skoj & stoj. jag längtar.

 
   

utan vännerna så vore jag ingenting. tack för att ni finns. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback