Spontanious

GodNatt. känns ju lite fel att använda som hälsningsfras, men det funkar ju! vet inte vad man annars ska säga såhär dags.. Har ganska nyligen blivit lämnad ensam i vår stora kättsättersvilla efter Scream2.  Det blev en spontangrillning ikväll här hemma med Jakob, Marcus, My, Charlie & Karin, och Elin titta in också, mycket trevligt! När denna grillning sattes i plan (eller vad man nu säger) så satt jag fortf. på stan med Ellinor som skulle på dejt. Jag försökte lugna hennes nerver med mina goda råd & alkohol (tror alkoholen funka bäst). men sen bestämdes grillningen iaf, och jag cyklade hem snabbt som vinden & allt blev kanoners. alltid bäst med spontaniteter. christer fick agera chaufför åt alla också då han tog körkort igår, så det gjorde ju att ett problem försvann ur världen. Vi satte på Scream2 efter grill, prat, mobbning & kubb och satt livrädda framför Tv:n...? trevlig kväll hursomelst :D
    
I övrigt har veckan också varit bra! min sista innan jag börjar jobba & det känns rätt bra ändå. jag har festat mitt i veckan & sånt där som man inte får göra annars. jag har även hunnit med bullbak, stanrundor, garagerensning, träning & annat smått & gott. resten av dagarna tills jobbet börjar (inte för att livet tar slut då men iaf) vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. men trevligt blir det nog iaf ! :)

Nu ska jag se om Malin ska komma hem snart så jag kan somna här i det stora huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback