fortsatt babbel om det där lovet.

Att sommarlovet är här har börjat ettsa (stavas det så?) fast i huvudet nu, dock inte på grund av härliga varma soldagar med bad & grillning, nej mer på grund av att man har mer tid till saker. tid till datorn (yaay), tid till att läsa, tid till att äta en lång och sen frukost och massa andra saker. det känns väldigt skönt men ändå så känns det som att jag snart kommer vakna upp & ha bråttom till skolan igen.
 



Något som jag tycker är himla skoj och peppande för tillfället är Fotbollen. herregud, kors i taket! jag blir alltid så förvånad över att jag faktiskt gillar att titta på matcherna som går på kvällen (om lagen inte spelar som Grekland vill säga) och heja på det snyggaste laget och bli arg när nån söt lirare blir sparkad mellan benen. Men när Sverige spelar går underhållningen över till ont i magen&nervositet, men det har ju sin tjusning det med. Iaf efter matchen, om Sverige vinner.

Nej. nog talat om Fotboll & sommar. bye bye


Kommentarer
Postat av: Elin

Söt du är. Miss u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback