The first time ever

glad midsommar är det väl rätt passande att säg ikväll antar jag. om ett litet tag är det ju ändå midsommarafton. det är ju inte lika tidigt som han som sa glad midsommar till mig igår. jag blev helt förvirrad & tänkte jössös det är ju ändå en vecka kvar eller nåt.
Imorn är det den stora dagen, och jag kommer att befinna mig i Söderköping på Mys land tillsammans med My, Marcus, Charlie, Ellie & Karin :) . jo ni hörde rätt. jag ska INTE vara i Valdermarsvik på landet. och det är FÖRSTA gången i hela mitt liv som jag inte firar midsommar på landet :'/ asså det är verkligen nära till tårar när jag tänker på det. shit . jag håller på att bli stor. JA VILL INTE. men jag kommer absolut ha det skoj dit jag ska med. men det är inte samma sak. det är inte landet. förändringar.det är inte ofta man gillar dom.


Idag har jag pustat och slitit & farit och flängt hit &dit , upp & ner.  joggat, cyklat till stan, gått på stan och fixat grejer, åkt till affären, handlat, åkt hem, fixat till tårta, gått till gympan,  åkt och burit & ställt i ordning redskap till sports camp. . listan bara fortsätter och fortsätter.

Ja, min uppgift för midsommarafton blev att göra jordgubbstårta. och den kommer bli toppen :) . mums. hejdå säger jag för nu, med lite tår i ögat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Allting ska alltid vara som det alltid har varit!!!!

Postat av: Karin

för mig var det också första gången jag inte var på mitt land :O men det gick juh bra det med!!

2008-06-21 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback