fest & vardag

HALLÅ. då var helgen över och en ny vecka har sparkats igång.  Helgens händelse nr.1 var ju förstås 18årsfesten som jag Marcus & Hansson hade i Lördags. den utspelade sig i en lokal i Lindö med massa trevligt folk, fulla, ofulla, för fulla osv.osv. . Det var en helt okej Lyckad kväll & Marcus blev även 18 efter kl.00 vilket firades med massa hyllningar & visor. 
Dagen efter blev det städning i massor, och efter ett par timmar med moppen i handen såg det riktigt fint ut i lokalen!
på kvällen på söndagen var det träning för fulla muggar, tumbling. det gick riktigt bra & jag kom nästan runt på handvolt frivolt med 1½ skruv & klarade frivolt delad handvolt frivolt med ½skruv. det gick riktigt bra för mina pinglor på gympan också, så det var kul!

Denna vecka kommer det nog inte hända något spec. jag kommer ha skola & träningar och kanske umgås med lite mysigt folk. förmodligen är det här den enda blogginlägget jag kommer skriva under skolveckans gång också.
På Onsdag är det uttagning på Trampettvarven till Grencuperna! HJÄLP.

bajs också jag orkar inte:(. hejdå


Kommentarer
Postat av: Elin

Du var så himla söt i lördags. Alltid. Pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback