Ikea & Hatfaktorer

HEJ. igår fick vi äntligen vårat Ikea. vi åkte dit, vi handlade, vi handlade mycket. vi var nöjda. Markus & Andrea skrapade nog ihop det mesta till den nya lägenheten, mycket skoj ! själv köpte jag / vi en ingrediensvåg, en visp & servetter. yaaay ;)
 

På kvällen blev det träning. första trampetten efter skadan. det gick jätte bra. jag hade inte ont, kunde köra allt för fullt. så kör jag en dubbel½ underroterar, får apont i foten, och så hade jag ont resten av träningen (och nu med iofs). men jag kunde ändå köra lite skruv & tzucka, så det känns helt OK. HATA SKADOR.

jag kanske ska börja med Dagens Hata i bloggen. förra inlägget var det Snö (vilket fortf. står på hatlistan) och idag är det skador som är högst upp att hata.

Senare igårkväll drog jag med Markus till Wasa för att möta upp Malin, Andrea och gänget där för Kareoke kväll. det var skoj om man bortser från smurf/rök röstkvinnan som höll i det hela & skulle stjäla showen från alla.
jag blev även bjuden på min första shot nånsin  i en bar. YAY.
Nu kan ute-upplevelserna bara bli bättre!
 

Nej, dags att åka ner på stan & träffa Ellie för shopping och svullning ; ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback