Lugnt Vs. icke lugnt

GodKväll. Helgen har nu nått sitt slut. Ett slut som inte känns så bittert för en gångs skull. jag menar 4 dagar. vad är väl det? 4 fjuttiga dagar behöver man bara stå ut & sen äre dags för Påsk, påskägg, ägg & lov! Ett av de längre Påskloven tydligen, eftersom vi är lediga på Fredagen innan, och måndg,Tisdag efter lovet. & ett långt lov, det säger jag inte nej till.

Helgen började med en lugn Fredag tillsammans med Elin först & fika på Waynes. det var mysigt & kul att ta igen förlorade samtal. Sen kom Christer till oss på caféet & Elin lämnade oss. Vi gick till Chili wok eller vad det heter & invgide detta matställe. MG - mycket gott.  Efter matintaget var det dags för bio- Jumper. en helt okej film med mer än helt okej snygg skådespelare i huvudrollen - Hayden christensen. det var en bra Fredag.

Lördagen började med firning av födelsedagsbarnet Malin:) sen var det  Tävling i Källvindshallen där jag var domare. det gick bra & någorlunda smä'rtfritt och kl.16:30 kunde jag & Malin lämna hallen (jag 200kr rikare) & cykla till Lidl för att handla mozarella i bit vilket misslyckats att handlas 2ggr av både mamma & markus.
sen åkte vi hem där markus & Andrea väntade, och vi satte igång med Malins födelsedags middag. middagen blev super & även Chokladmoussetårtan jag gjort.  Sedan började folk drälla in & snart var villan fylld av Malins & markus kompisar. det var en mycket trevlig kväll med drinkar, spel, dans & annat. det var en bra Lördag också.
 

Kommentarer
Postat av: J

va bra att du hade en bra helg!
Synd bara att vi inte har kunnat träffas.
Saknar dig som attan! På lovet får vi ta igen allt :)

2008-03-18 @ 12:12:15
Postat av: maria

mm, väldigt synd ! saknar dej med & på lovet ska vi ses massa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback