hurra & vardag

HEJ. nu är ledigheten över & vardagen är återigen i full gång. det känns både bra & lite jobbigt. vissa saker gör det ju lite lättare, vissa personer , vissa händelser :)  Helgen var iaf bra. det kan jag nog lugnt säga ! sen får vi se hur saker blir & sånt :]
Veckan i övrigt är väl inte så speciell. skola, träning, vänner osv osv :) ledaravslutning imorn vilket betyder smörgåstårta på gympan, inte helt fel. men det är vi tränare värda eftersom vi inte får lön efter Maj :( bajs.

image421

Idag fyller min älskade Elochan 18 år. GRATTIS & HURRA och allt sånt där till min bajs som har blivit stor. älskar dej otroligt mycket, och kommer alltid göra det.

sen är vissa saker mindre bra, men det kan jag ordna om jag vill & orkar.. :/

Kommentarer
Postat av: Elin

TACK MIN KORV!!!! Otten nästa va? Love u like crazy

Postat av: maria

Haha, ja jag har ju int ens vart på Otten än :O :P

2008-05-06 @ 20:47:48
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback