slut igen

Då var helgen över då. IGEN.herregud kan en helg gå förbi snabbare? jag har ju nästan inte hunnit pusta ut ens      :( upp tidigt på lördagen med tävling för barnen, grejje & iväg direkt till party hos Elin sen på kvällen, som var väldigt trevligt iaf ! :D så det var ju tur att jag fick lite avslappning också, men sen idagså vare  träning på förmiddagen i Linköping, ingen sovmorgon -IGEN. jag tänkte att: idag måste de ju va lördag - när jag vaknade. men icke , söndag vare & helgen är slut. igen.
träffade Ellie förut & mös lite i solen också <3

på kvällen nu har jag försökt plöja igenom Låt den rätte komma in. svenska bok som jag ska ha läst halva av & skrivit läslogg på Onsdag. började läsa den i torsdags.  ja det är mycket för mig! men det ska nog gå iaf.

No no no. i can't sometimes and I Know that

Kommentarer
Postat av: Marcus

no worries - snart är det helg varje dag!

Postat av: maria

marcus : det harud faktiskt väldigt sant i !

2008-05-13 @ 20:14:39
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Linn

Åh, I see cupcakes :D

2008-05-17 @ 11:46:51
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback