Sunny Schooldays

Solen skiner & himlen är blå. å vad det är skönt att leva då. ja ännu en vecka har tagit sin början & sommarlovet närmar sig med ännu större steg än innan. det känns bra. riktigt bra. Imorgon har jag nog det sista i skolan för denna termin också, och sen kan man bara slappa igenom lektionerna.

Helgen har varit bra. utgång på Fredagen till hugos med många nära & kära. mycket trevligt, dansigt & flummigt. kanske blir det en favorit i repris på Fredag igen. om jag inte ska fira min bror som fyller år förstås. men man kanske hinner båda.
  

Lite saker att se fram emot under veckan är stantripp med Elin & kanske Jossan på torsdag. hoppas jag får träffa båda mina poopar och skvallra all afternoon long. på kvällen sen ska jag träffa min sötis och ha det mysigt :)

Nu har jag precis skrivit klart Läsloggen på Låt den rätte komma in. ORDBABBEL är bra för att beskriva innhållet, men va mer begär dom i slutet av maj ? . . take care mates

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja! Favorit i repris :D

Postat av: jossan

Ja, imorn blir det allt en tripp! Kanske picknick i parken också? saknar dig M

2008-05-28 @ 21:07:10
Postat av: Marcus

jag röstar för en repris!

2008-05-28 @ 22:12:15
URL: http://lagebrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback