I am desperate

desperat efter smak! den här förkylningen börjar göra mig arg nu! okej att vara lite trött, snorig & hostig. men när jag inte känner NÅGONTING av det jag äter, nej då äre inget kul längre. inte alls! och det som stör mig mest är att smakfan kommer tillbaks ibland, när jag äter/ dricker nåt litet. men när vi ska äta god mat hemma, som man gör på lördagar, nej då smakar allting som INGENTING. suck. när man är sjuk vill man ju tröstäta liksom. men inte ens det unnar sjukdomen mig. BUH FÖR TÄPPTHET. så nu sitter jag med vicks i näsan & halstablett i munnen & överkonsumerat nässpray har jag redan gjort!

Men för att vara lite positiv så har jag fikat med Elin & Jossan idag :D ! Vi styrde stegen mot Chokladcompaniet där vi testade på deras Cupcakes; Dumle, vit choklad & persika & hasselnöt. betyget blev väl godkänt tror jag. synd att själva muffinsen smulade sönder liksom :O . men Jossan gör tummen upp för deras varma choklad som är mjölk med chokladbitar i som smälts ;]
Utöver ätandet så blev det en hel del prat & skvaller. sådär som det ska va. och nästa helg ska vi hade toppenkul :D älskar er mina poops. p.s Elin är skitsnygg i sina nya brillor & Jossans frilla är fierce! (säger man så?)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smakade det gott? nee just det du kände ju inga smaker :P

2008-09-13 @ 22:16:06
Postat av: Malin

de blev broccoli och ädelostpaj...jättesmaskigt blev det:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback