kräftor och fik

morrn morrn. tröttis är jag idag, trots att det är lördag och jag ska på festligheter ikväll. inte bra inte bra. men jag kanske kan få till en liten powernap nån gång under dagen så jag är på G till kvällen igen ! ska bli trevligt iaf hoppas jag!

ska snart träffa mina poopar på stan för en lördagsfika. ja eftersom det är lördag blir ju alla fikor lördagsfikor, det låter väldigt mysigt. och det kommer det säkerligen bli också ! Efter fikelifika med Elin och Jossan ska jag träffa Ellie också för en date. kanske löradgslunch ?:O haha. :D

kräftskivan igår var väldigt trevlig förresten! så kul att träffa kusinerna igen och fastrar och sånt :D ! & farmor och mormor , fast deras starka sida är nog inte att skala kräftor dock! haha. Synd bara att robin inte kom :( och Jonas. men vi får åka alla till landet nån gång i höst bestämde vi ! MYS


Kommentarer
Postat av: carolina

låter som en helrätt lördag=) hoppas du fick sova lite, inte kul att gå ut och vara trötter. fick du i dig något gott fika då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback