barabapapa.... I'm lovin it


 

hej hopp. hemma efter uppvisning i norrköping idag med gymnastiklaget :D! var kul! gick sådär för mig..  men det är alltid kul att ha nära och kära där och visa vad man ägnar sig åt om de flesta kvällarna i veckan!

fick med mig 13 kakburkar hem, så om nån vill köpa till sig själv, eller ge bort i present till någon söt person så säg till så får ni en burk av mig för 50kr.
har kolor, cafékakor, chokladdrömmar, dammsugare

åt nyss en mumsig köttfärspaj med m & p. älskar paj.

bon soirée


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Marre, det var länge sen!

Det började med att jag helt enkelt ville känna hur det var att ha en vardag i Paris men så kom jag på att jag behövde ju ha något att göra här också, så jag pluggar franska och försöker förstå mig på detta knasiga språk :) Ska inte stanna så länge till dock, åker hem om knappt två veckor.

Hoppas allt är bra med dig! Kram

Postat av: Lisa

åh mums!

2010-05-07 @ 23:57:33
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback