lundblogg ?



jag blir så trött på människor som inte kan kommunicera med varann!? vad fan alltså, det är väl bara att diskutera om saken som vuxna människor och komma fram till det som är bäst? nej, vi skriker på varandra istället, det är bättre! (ursäkta, ville bara få ut mig det)

åh, det börjar närma sig flytt nu, och bara att skriva det får det att pirra i magen! så stort & kul! men mitt rum är tomt. kalt, kallt och alldeles dystert.. känns sjukt konstigt att tömma sitt rum på saker. men att flytta hör väl till en av de stora "rites of passage" i livet =)

jag längtar tills vi bor i Lund och mina vänner och familj kan komma och hälsa på oss! så jag får visa hur underbart det är :D   nej nu är det dags att ta tag i't igen. hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Och vi kommer sakna dig på träningen!! Men svänger du förbi norrköping/linköping någon dag eller helg så vet du ju vart vi finns :)

Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-26 @ 07:58:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: richard

tja babe, jag har med blogg!

2010-08-28 @ 02:44:34
URL: http://boludo.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltså sjukt underbar lägenhet ni hittat!



Jag kommer sakna dig så himla mycket. Ska planera in en resa snarast! <3

2010-08-30 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback