ReBirth of the blog

GodKväll!

Häromdagen så snubblade jag in på en gammal blogg från en tjej som gick i gymnasiet och skrev om allt & inget, vänner, gymnastik, mat m.m. När jag läste lite gamla inlägg så funderade jag på om den här gamla bloggen kanske kunde vara kul att börja med igen? Jag kom inte riktigt fram till nåt men jag tänkte att jag testar lite. Skriver nåt inlägg då & då, och ser hur det känns.

Det är ju lite som har ändrats sen sist jag skrev. jag har tagit studenten, varit i Frankrike i 3 månader, & så nu blivit "arbetssökande" som vi så fint kallar det i dessa dar!
Jag känner att jag vill minska bredden på bloggen lite, skriva om något mer speciellt ämne. & vilket ämne passar inte bättre än matlagning? Eftersom jag älskar det, saknar att hålla på med det varje dag & tycker det är himla kul att skriva om. Så jag testar, fr.om nu att ha någon sorts matblogg. inget seriöst, ha inga förhoppningar nu. Men vi testar och ser hur det går. sen kan jag inte lova att jag inte slänger in onödiga fakta om min vardag, det får ni stå ut med!



Á bientôt / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback