läskande hallonsorbet

aah sool! du är så välkommen. äntligen kan man få lite färg på sina bleka ben & kinder och känna sig lite sommarfräsch. & framför allt kan jag känna att man har lite sommarlov de dagar man är ledig! NICE.
sommaren har invigts mycket mysigt. bland annat med lite grill m.m i Malmslätt.



syrran kom hem igår också. mycket viktigt! mycket bra! saknar henne verkligen när hon bor i Uppsala. bara att ha henne hemma samtidigt som jag är hemma. sitta tyst 5 meter ifrån varandra och känna att man inte är ensam. du är älskar malin.

hade solhäng med Ellie idag också. Ellie är också en såndär underbar prick över i:na mitt liv. (fasen vilket bra talesätt, det ska jag börja säga mer!). bara att vara med dig är skönt & mysigt. och vill jag kan jag berätta om alla mina tankar och problem. och det är skönt.



SAKNAR GYMNASTIKEN OCH GYMPABRUDARNA, NI ÄR GULDVÄRDA, NI GÖR MIG GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback