Je choisis la joie

Godmorgon. jag borde inte sitta här. jag borde plugga, läsa som aldrig förr i min historiabok, lära mig allt om Frihetstiden, Gustav III & hans statskupper, Sveriges jordbruk, folkrörelser, regeringsformer, emigrationen, nya kungar, snilleindustrier ... Ja, listan skulle kunna göras hur lång som helst för det är typ hur mycket som helst som jag ska kunna, 1719-1921 (onödigt att begränsa sig)! Men istället för att klaga kanske jag ska gå och plugga? Bra idé!



såg att den här boken säljs med Aftonbladet idag, känns inte helt fel att införskaffa den. även om jag redan har 2 chokladkokböcker :P man kan aldrig få för mycket av det goda?

efter provet idag är det Påsklov :D och det kommer jag att börja med att träna. och senare får jag träffa min sångstjärna<3



Jag väljer glädje idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback