Kärlek

Haha, ibland har man ju för söta vänner alltså! TokEllie, du är så söt så jag smäller av :P 

Ellie - jag drömde om att jag var en sån som du inatt
     gympa sak
     sån
     som hoppar över saker
M - jaha... haha, en GYMNAST!!!!!


& så av My som är världens underbaraste men inte lättaste flicka att få en träff med:
My -  hej min enda vän! som inte övergivit mig än <3 
M   -    men jag finns här och älskar dej

Ibland blir man påminnd över att man faktsikt har underbara människor och vänner runtomkring sig som älskar en och bryr sig om en. Om man tycker man är ensam nån gång, ring en vän, säg hej, fråga hur det är.  Den du ringer kommer garanterat bli jätteglad! varför gör man inte så oftare?

en stor puss & kärlek till mina vänner, tänker och finns här för er !

& så hoppas jag det går bra för Pappa imorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback