SM i Truppgymnastik

ja, nu börjar det närma sig med stormsteg. det man tränat för hela våren. fast det är lite jobbigt att tänka så, det blir sådan press då. vi säger såhär istället, nu närmar sig en av vårens roligaste helger och vi ska få hålla på med det vi älskar och vara grymma!

lite
publicitet har vi fått de senaste dagarna det är ju alltid kul. dock var jag på jobbet när NT kom :( men i folkbladet var jag också med, vi ser lite småroliga ut. men så är vi ju lite småroliga också, så det är väl inte mer än rätt.

Nu är det dags för sista friståendeträningen i Linköping och imorgon åker vi iväg på förmiddagen mot Halmstad, tävlar kl.11:20 på lördag (kolla Webb-TV,) och sen är det lite bankett och så finaler på söndagen. och emellan det väldigt mycket mysigt häng!



Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen hej! Klart jag kommer ihåg. Så du är också hemma från Frankrike nu? Vad kul att ni ska på SM! Jag bor i Göteborg och pluggar här, men är tyvärr i Stockholm över helgen, annars hade jag satt mig på tåget och åkt och kollat. Jättejättemycket lycka till! Hur är formen för laget?

Postat av: Anna

NU ÖÖÖÖÖSER VI!!!

2010-05-21 @ 00:20:33
URL: http://panikanna.blogg.se/
Postat av: richard

du är bäst! tusenbäst!!

2010-05-24 @ 16:21:47
Postat av: Anna

Sök på Linkan på facebook :) han har maaaassa gympabilder

2010-05-24 @ 19:43:45
URL: http://panikanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback