IKEA = kärlek

men ... visst är det så på nåt sätt? kanske inte när man är i Sverige, eller iaf inte för min del. men gud, jag kommer ihåg för ett år sen, när jag & Elin var i Montpellier. IKEA var så otroligt tryggt och mysigt att åka till. bara att gå omkring i ett annat land och se varor som heter BILLY BOKHYLLA och massa andra skojiga Svenska namn, underbart. och sen när man kikat runt en sväng gick man till Restaurangen, köpte köttbullar, potatis och lingonsylt och stirrade stort på dom som åt det med pomme till! (även om vi också testade det senare..:P) det bästa var att de ibland hade svenska små papperflaggor i stoppade i maten! KÄRLEK.   ja.. det var fint att åka till IKEA, och det tycker jag fortfarande att det är, blir lite ledsen varje gång jag hör att mamma ska åka dit utan att jag får följa med och slänga i massa onödiga saker i vagnen..
idag blir det nog lite julpyntgrejer som slinker ner i köpkorgen, vi har bara en blå julstjärna än så länge. sen vet man ju att det kommer  bli ett antal fler saker!
sen vill jag bara hem.. äta middag med Richard, och mysa! det har varit en fullspäckad helg med kalas och fester och jobb!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe, standard ikeamat ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback