hooked on a feeling

hej. det som blir nerskrivet jusst nu kan inte så många få ut nånting av förutom jag själv tror jag. .
det är svårt.. eller är det svårt för att man tänker att det är svårt? jag vill bara vända på det, se det från ett annat sätt, på ett annat sätt. se det ljusa inte det mörka.. det verkar så lätt för vissa ju. och visst i många sammanhang är det lätt för mig med. jag är inte den som negativ. oftast. men när det gäller detta.. fan varför ska det var så difficile?
nåja, slut med klagande. idag börjar min sista kurs, sen har jag alla mina kurser, så ska jag bara klara av dom också! har gått från 0-100 den här veckan. haft supersoft i 2 veckor, sen nu byggs de på mer och mer för var dag som går. De kurser jag ska läsa är iaf:
  1. Historia A , flexkurs vilket innebär att jag får bestämma all tidsplanering m.m själv. jobbar mest hemma.
  2. Spanska steg 1, heldistans kurs, läser hemifrån via en kursbok + internetkontakt och webbövningar.
  3. Naturkunskap B, också Flexkurs, kommer ha lektion 3tim/vecka tror jag, resten får jag göra hemma.
  4. Swedish history from a nordic perspective , uni.kurs. 1 gång/veckan+ hemmajobb.
nu ska jag läsa lite Historia. har varit ute och sprungit i 50 min! jobbigt. men lite form på den här kroppen skulle inte sitta fel. hejhop
vill ge ett stort plus till att prata i telefon. det är fantastiskt skönt. för ett tag så glömmer man avståndet och det känns som vanligt igen. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback