I'm gonna make it, not break it

bonjour

idag är det en grå dag. vädervis. det har varit sol nästan varje dag sen vi flytta hit ner faktiskt så lite skönt är det med lite höstgrått väder. fast jag ska åka in till stan snart, då kan det gärna inte regna! annars vädervis här (vet inte ens om vädervis är ett ord men jag använder det nu iaf!) så har det blåst väldigt mycket! jag har för mig att pappa nämnde nåt om att det kunde göra det mycket härnere. måste han alltid ha rätt om allt ? blåsten innebär att det tar mindre än en kvart att cykla in till stan hur lätt som helst eftersom det är lite nerförsbacke till stan. men hem. ack och ve. hem får man kämpa som ett djur i lite halv uppförsbacke och en vind som hugger tag i en och gör så man får lust att skrika mindre vackra ord ut i vinden!
I onsdags var jag på min första truppgymnastik träning här i Lund. tränade med Lugi som dom heter. det var ett skönt gäng med tjejer från 15-23 år. nivån låg mellan jsm/sm, så jag tror jag kommer passa in bra där. De har en grymt bra hall, eller tja, redskapen är bra! Md gropar både bakom tumblinggolv och trampett + en trampolin som ligger vid groparna så man kan hoppa från trampolinen till grop, perfekt! idag har jag träningsvärk i typ, hela kroppen efter mördarstyrkan efteråt med Tim. men han hamnade lite högre upp på min lista sen när han skjutsade hem mig. vi tränar nämligen längst ut i väster av lund. vart vi bor? längst ut i öster! men hursomhelst så hoppas jag på en rolig och framgångsrik gympahöst! det känns bra. och så kommer ju EM i truppgymnastik i malmö i oktober som kommer bli grymt kul då mina gympabrudar kommer hit :D! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh fick höra det idag, kommer bli så himla roligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback