Östergötlandsvisit!

hemma i helgen! ett apförsenat tåg på fredagen.. först inställt, sedan nytt tåg 6 timmar senare.. sedan 3.5 timmars försening på det tåget pga nerblåsta träd bl.a.. ja.. men sen kl.20:08 på fredag kom jag till linköping iaf! blev hämtad av Milla och åkte till Anna L i laget och myste med middag och skitsnack fram till småtimmarna, en riktigt bra kväll efter en mindre bra tågfärd.. 

På fredagen åkte jag & milla hem till norrköping, där träffade jag Ellie och myste med kaffe och prat om allt o inget, sedan avlöste jag henne med My och där blev det falafelsallad och ännu mer prat :D alltid skönt att catcha up, så att säga. när jag kom hem tog jag en löprunda på 5 km drygt & kvällen tillbringade jag hemma med mamma o pappa, superskönt.

Idag har jag ätit långfrukost, solat på balkongen och så nu packat ihop resväskan efter att knappt ha öppnat den.. ska träffa Elin en stund innan träningen ikväll kl.14-30-19.30 :) sen går mitt tåg (förhoppningsvis!!) kl.20.08 ikväll, Lund 23.37.. det kommer bli en fantastisk dag!
jag & pappa i montpellier 2009

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur kul som helst att ni kom! Skönt att snacka lite skit ibland o träffas utanför träningarna :) puuuss

2011-04-13 @ 00:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback