run like the wind

mm.. det är något jag önskar jag kunde. jag är så avundsjuk på alla med grymt bra kondition! visst jag har inte dålig kondition, men ibland när man är ute och joggar så susar folk förbi en som att man gick fram typ :P men jag bryr mig inte så mycket om det så.. utan mer att det vore grymt skönt att vara så snabb, eller iaf snabbare.. och det ska jag bli :D jag har börjat springa rätt mycket nu faktiskt, i mina nya löparsko såklart! och det är så skönt! jag har en runda här omkring där vi bor som är ca 5.3 km om ja räknade rätt på eniro.se :P hehe, det brukar ta runt 30 min. tar inte tid exakt heller.. känner att det inte är tiden som är viktigt, utan att jag faktiskt springer som är viktigt! sprungit måndag,tisdag & idag.. får se om det blir en tur imorn med.. beror på pigghet och sånt, har sprungit 3 dar irad bara för att jag inte känt mig trött, känns onödigt att ha en vilodag bara för att liksom! 


är ensam hemma ikväll.. R är iväg på middag med några.. lite tråkigt att va själv.. jag har mest legat framfö tv:n och datorn med lite påskgodis framför mig.. bra kombination till springningen liksom ;O.. håller på att tvätta också.. itne världens roligaste, men jag är tacksam över att jag har tvätt och torkmaskin i lägenheten!.. tänkte att jag skulle byta till nya lakan som vi fick av R:s mamma, mysan.. så innehöll det 2 örngott och ett mega påslakan.. vi delar ju inte täcke utan har ett var.. så det var synd :( alltid kul med nytt och fräscht.. nu måste jag vänta med att bädda tills de gamla lakana är tvättade och torkade.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback