2 veckor!

ja herregud då har vi varit här i hela 2 veckor! har gått fantastiskt fort och jag är lite rädd att hela vistelsen här kommer gå lika fort för det är så mycket som händer! om några veckor ska vi på läger i en vecka till Norge (de flesta åker till Brasilien i 2 veckor men vi som inte riktigt hade råd med det får åka till köpenhamn eller norge i 1 vecka :P) och sen så är det ju lov v.42 och så händer det väl en massa saker däremellan!

Igårkväll så hade Daniel som går på skolan med oss fixat så att hans gamla jobbställe Crazy Daisy öppnade sin nattklubb kl.20 för oss, så vi åkte dit i en gemensam buss och kalasade på drinkar som var billiga bara för oss och hade det superkul och dansade hela kvällen och natten! det var så himla häftigt att det bara  var Ollerup elever där + dem som jobbade, sen runt 00 så fick andra också komma in där. det blev en riktigt galen kväll för de flesta tror jag, för mycket för vissa som alltid såklart. jag började hosta så dant senare på kvällen så det blev rätt lugnt för mig delade taxi hem med Anna, maria och jannicke kl.1 ungefär för 160 dkk, helt okej för att åka hela vägen från Svendborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback