Done & DONE

SÅ. jag är klar. väskorna gick igen(nätt & jämnt, men ändå) och det allra mesta är nu nedpackat! gud så skönt, läskigt, roligt, spännande och nervös det känns. Just nu så vill jag bara vara där, ha fått mitt rum, packat upp grejerna och ha en underbar höst med underbara människor. men en sak i taget! imorgon går bilen med Annas föräldrar kl.8 från Linkan, och vi är väl framme i Odense runt fyra nån gång kanske. sen blire chill i Odense under kvällen och så på Söndag förmiddag åker vi mot Ollerup och skolan, och då är det dags att installera sig på skolan! -YAAY. 

uppdatering kommer komma så ofta jag hinner och har lust. ska försöka lägga in mycket bilder och Anna kanske kan lära mig hur man lägger in filmer, annars får ni gå in på hennes blogg och kolla filmer .
Panikanna.blogg.se. nu ska jag kramas med syrran ett tag. hon åker ju till USA i ett år i slutet av augusti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback