hejdå Halvars ?

hejhopp! idag är det nog min sista jobbardag för detta år på Halvars!! känns både tråkigt och lite skönt. jag trivs där ändå, trevliga arbetskamrater och inte alltför stressiga dagar :) och så får man ju äta glass också :D vilket jag sen jag kunde prata har älskat! lite farligt dock. men snart blire hårdträning i 4 månader ju. gah! jag kommer vara död första veckorna innan man kommer i "gympaform". har iaf kört lite gympastyrka på friståendegolvet i norrköping; rondater, handvolter, flickisar och sånt! 

efter jobbet idag åker vi ut till ljungsbro i linköping till Lunkan, där blire käk, mys och skratt kan jag gissa på, med ÖGGisar såklart. ska bli toppen! hoppas denna arbetsdag går fort.

jag på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback