FETA VOLTER

hej! måste skriva lite snabbt här bara för det har hänt lite nyheter på gympafronten! i tisdags så körde jag hel in halv ut för första gången i skumgrop! det är för er som inte vet en dubbel volt på trampetten där man skruvar ett helt varv i första volten och ett halv varv i andra volten! det kändes så underbart att köra det så det är inte sant. det är en sån volt som jag nästan inte trott att jag skulle klara av att köra nånsin, så det känsn fantastiskt. körde det idag också och då fick jag till lite mer rotation i skruven så den hängde amman lite mer, och efter ett par bra sa Helge att jag skulle köra sträckt, så sträckt blev det! först en sträckt hel in till rygg och sen körde jag 3 stycken sträckt full in half!!! fettfettfett! :D jäklar var kul det är !

nu måste jag springa ner till moveklassen, det är vår tur att planera morgonsamlingar idag som vi ska ha nästa vecka. och ikväll är det advents och luciamys på skolan!

Kommentarer
Postat av: suzanne

Vad kul! Vad duktig du är! Vi är stolta över dig!

Kram

2011-12-01 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback