21 år gammal

hej hopp tjosan! jaha, då var man 21 år då. gammalt det låter att säga 21 istället för 20 alltså.. men så tycker jag allitd precis efter jag fyllt år, sen snart trivs man jättebra  i sin nya ålder.. och det tror jag jag kommer göra i denna ålder också :D detta år kommer bli fantastiskt känner jag på mig! året kommer vara som det börjar, och det började ju perfekt med besök av Malin här i Lund och fin middag och lite tårta och tusenfina presenter av richard, malin, markus, andrea och mamma och pappa. och så lite pengar från släkten :D tusen tack!

Idag ska vi åka till Malmö och shoppa upp våra CSN pengar som precis kommit in, perfekt! :D hihi. hoppas alla får en fin helg och tack för alla gratulationer, det gör mig glad att ni bryr er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback