jag vill vara frisk ju!

hatar när man är sådär halvsjuk!! så känner man sig bättre.. försöker träna, orkar ingenting, känner sig sämre igen. o så håller de på så alltför länge. usch!.. jag behöver ju vara frisk och träna till svenska cupen!


kan i alla fall trösta mig med att jag fyller år på torsdag och då kommer Malin hit och är här tills på måndag, och då åker jag hem till norrpan igen! :D yay

idag har vi typologiserat och katalogiserat på lektionen, det var skoj. sen köpte jag och Lisa upp ett presentkort på akademibokhandeln vi fick tillsammans en gång, jag har en ny fin bläckpenna! efter skolan var jag så hurtig att jag tänkte att jag ville träna trots mitt lilla halsont o sånt.. jag gick en kvart på löpbandet, körde magstyrka i 10 min sen gick jag hem, helt slut


grattis ellie till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! Jaa den är ganska snabb faktiskt haha :) Det kommer bli grymt kul och jag längtar redan efter allt. Längtar efter kläderna, overallerna, resan dit, bo i stugorna tillsammans, tävlingen och banketten :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback