Nr 3; ett fint idrottsminne

Något fint, som är ett ganska litet och kort minne, men ack så underbart. det var på Svenska cupen 2010, för ett år sen ganska exakt. Vårat lag Östgötagymnasterna var för första gången med på en tävling med  sveriges bästa tryppgymnastiklag.. vi hade kämpat hårt med alla redskap och framför allt med vårat fristående, som är en dans till musik. Åsa som är våran friståendetränare nr 1 hade varit så tålmodig och kämpa så mycket med oss och det såg faktsikt riktigt bra ut träningarna innan tävlingen.



sen kom vi till Västerås. hela laget kom in i tävlingshallen och såg ut som vi aldrig hade varit med om nåt fränare och läskigare! dagen efter var det dags för oss att tävla och vi sprang ut på golvet redo att köra friståendet.. det gick såå bra! jag tror inte vi själva visste om det. men när vi gick till omklädningsrummet direkt efter vi hade tävlat så grät Åsa för att hon tyckte det var så fint och hon var så stolt, och jag kan säga att det kom tårar från många av oss andra också efter det!.. Det var fint, minst sagt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaaw, jag kan börja tjuta bara jag läser det haha.

Postat av: carrobarro

iiihii! har inte läst din blogg någon gång maria! Hur kan jag ha missat den? :) Hittade den nu iaf och blev tårögd när jag läste detta! Vilket minne det var :D Hoppas allt är bra med dig och lycka till grymt mycket på Svenska Cupen! Håller tummarna för er och önskar jag var där! <3

2011-03-09 @ 09:23:18
URL: http://lifeofca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback