nr.5 favoritmuskelgrupp att träna

God Morgon. Ja nästa punkt på min lilla hälsolista (som alla säkert följer med spänning) är att berätta om vilken muskelgrupp jag tycker bäst om att träna.  Det är lite svårt faktiskt.. jag tycker om att köra magstyrka för det är så jäkla jobbigt och man känner alltid att man behöver det liksom, eller ja, jag behöver alltid det iaf :P .. sen tycker jag att armar är rätt kul att träna också för jag har alltid varit ganska stark i armarna, men vissa övningar man gör med armar är så jäkla jobbiga och mindre roliga.. t.ex så fick vi alltid klättra i rep på gympan, och visst även om jag orkade det ganska bra så var man ju helt slut efteråt, spec om man klättra med bara armarna och hade benen rakt ut :S usch.. jobbiga minnen :P jag och gympatjejerna har i åratal pratat om att hugga ner de där repen som sitter  i taket på gympahallen! 






Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback