tthe way you're supposed to be

Söndagsmorgon. så var snart helgen förbi igen.  allt går fort. jämt. ibland är det skönt ibland inte. jag har haft en väldigt lugn helg, och det har varit skönt. inget festande eller sådan som annars är lite det "man" gör som student. detta kan ju ibland vara lite svårt när att supa sig full inte är ens mål med livet ;P.. näedå men väljer man att inte dricka så får man en väldans massa: varför dricker du inte?!?, vadå, måste jag dricka för att kunna umgås eller?. .hm, konstigt. känns onödigt att dricka när man vill vara nyttig och satsar på träningen ganska mycket också. sen vet jag inte det där om att en fylla förstör för de kommande tre dagarna.. men ja, det känns onödigt iaf.



veckan som kommer nu har jag ingen planerad skoltid förrrän på onsdag. men jag ska ha 2 heldagar med eget plugg. jag har en hemtenta om arkeologisk teori som ska vara inlämnad på fredag nämligen. så det vore skönt att ha så mycket som möjligt gjort så tidigt som möjligt. sen ska jag nog få in lite skojig tid emellan plugget också!

jag vill veta när jag ska åka hem och träna gymnastik! och självklart träffa en vän eller två som jag saknat. :D

   


Kommentarer
Postat av: Anna

Kämpa på med träning och allt annat Maria!! Vi saknar dig allihopa i ÖGG och längtar tills du kommer och har roligt med oss :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback