För jag tycker om er

Hej hopp. snart dags för träning i Norrpan kl.17:30 och 3 timmar framöver.det ska bli kul. det är tumbling och fristående för mig idag iaf. jag har bestämt att jag vill lära mig friståendet ifall jag skulle kunna vara med på SM på nåt sätt kanske.. ehrm.. :P  you never know!
dock så stör jag mig på att träningen bli jobbigare för att det där bajset ska kännas av :( dumma dig, försvinn, jag tycker inte om dig & jag vill inte ha dig där!
Det är läget imorgon.. som jag inte tror jag kan vara med på. för mina morbror, med fru och min kusin kommer hit från Västerås kl.14 och vi ska ha kalkonjul med mormor eftersom hon låg på sjukan hela julen. men jag får se. jag kanske åker till källvind och kör lite fristående själv eller nåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback